In het geval dat u ontevreden bent over onze dienst, laat het ons weten.

klachten_en_retournerenOmdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten. Daarnaast moeten ook de volgende vermeldingen worden opgenomen: Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Voor nieuwe spullen hanteren wij de gebruikelijke fabrieks garantie.

Maar bij ons geldt in veel gevallen dat wij gebruikte apparatuur geleverd hebben. In die gevallen hanteren wij 90 dagen garantie ingaande de dag van verzending uit ons magazijn of dat u het bij ons heeft afgehaald.

Bij defecten sturen wij u, indien mogelijk, zo spoedig mogelijk een vervangend product. Indien niet anders mogelijk restitueren wij u het aankoop bedrag.Hier kunt u een retour formulier invullen waarmee u een een defect of ongewenst product kunt terug sturen. Wij zullen u uiterlijk binnen 14 dagen berichten.

[contact-form-7 404 "Not Found"]